شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
صنعت و دانشگاه چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۲۱:۰۳:۴۰

همزمان با ایام دهه مبارک فجر
پورتال مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری راه‌اندازی شد
ایران دریلینگ: همزمان با ایام دهه مبارک فجر پورتال مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری وابسته به شرکت ملی حفاری ایران راه‌اندازی شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این پورتال همزمان با آیین افتتاح پروژه ساختمان عملیاتی شرکت، با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، مدیرعامل، معاونان و  مدیران ارشد شرکت و رئیس، مسئولان و اساتید این مرکز آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد. رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری هدف از ایجاد این پورتال را پاسخگویی به نیازهای علمی و آموزشی دانشجویان، برنامه‌ریزی موثر آموزشی و ارتباط بیشتر میان دانشجویان و اساتید عنوان کرد. مهندس مهدی مهران گفت: صفحه اصلی پورتال به معرفی رشته‌ها، اطلاعیه‌های آموزشی، جدول ترم‌بندی، اخبار روز مرکز، کتب و جزوه‌های آموزشی، مقاله‌های اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی اختصاص دارد.

وی افزود: فیلم‌های آموزشی، گالری تصاویر و امکانات آموزشی از دیگر بخش‌های این پورتال است و دانشجویان با مراجعه به آن می‌توانند در جریان آخرین اخبار، اطلاعیه‌های آموزشی و زمان‌بندی کلاس‌ها و کارگاه‌ها قرار گیرند. مهران اظهار کرد: اساتید، دانشجویان و افراد علاقه‌مند همچنین می‌توانند از طریق این پورتال با رشته‌های فنی و تخصصی، توانمندیهای آموزشی و دوره های کاربینی و کارورزی  مرکز آشنا شوند. رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری آدرس اینترنتی این پورتال را  (WWW.NIDCAC.IR) اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان از هم اکنون میتوانند با مراجعه به این آدرس، نظرات و پیشنهادات خود را درجهت ارتقاء کیفی و محتوایی آن در بخش نظر سنجی ارائه دهند. مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری زیر مجموعه دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان است که از بهمن ماه سال 92 فعالیت آموزشی خود را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تجربی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران آغاز کرد. این مرکز به عنوان یک مرکز معتبر علمی آموزش صنعت حفاری در کشور محسوب می‌شود و هم اکنون حدود 700 دانشجو در هفت رشته تخصصی مقطع کاردانی و کارشناسی دارد.


  کد خبر : 956
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :